X-Men First Class.。

10:33:00 PM


I always said that I wanna blog at least once a week but the fact is that I update mostly twice a month. Last week i didn't update at all. So I will update at least twice this week! Promise!

Yesterday I watched X-Men First Class with "Da" man,baby sister and a not-so-new friend. LOL. I planned to watch on Saturday but All FULL even Super 8 too! So we can only watch it on Sunday But no time for Super 8.

X-MEN FIRST CLASS is a prequel to previous X-MEN film series. If not mistaken I watched the last X-MEN film when I was 15, X-MEN 3. LOL. I'm late that day so i missed out the beginning, around 5 minutest I think. Maybe because I don't know what happened at the beginning so i feel abit boring and sleepy but when it comes to the middle part, the story make me excited.

James McAvoy as Professor X, the founder of X-Men. He can reads people's mind! So cool! Can i have this super power too? so I can read people's mind and memory like watching movie. HAHA. evil me. After watching this movie, now I know why he can't walk! "I can't feel my leg!" :p btw, he looks like a HK artist,Daniel Wu.

Michael Fassbender, you can call him as Erik Lehnsherr or Magneto. I personally prefer Magneto, sound cool! He is the one who make Professor X sit on the wheelchair, but he is pity too, his mum was killed by someone infront of him when he is still young and that's why he wanted revenge.


Kevin Bacon as Sebastian Shaw. He is so devil! He is the one who kill Magneto's mother! For sure bad guy always die at the end of the movie. LOL

Jennifer Lawrence as Raven / Mystique. She is so pretty and she can evolve into anyone she like. But actually,her real appearance looks like the second picture. Alike with Avatar? :)) Do you feel blue is nice?

January Jones as Emma Frost, She can change her body into diamond form and she can read people's mind too, same like Professor X. I wanna be like her. So shinning, whole body diamond!

Nicholas Hoult as Dr. Henry "Hank" McCoy a.k.a BEAST. At first he is just a big foot, his leg looks like hand. He care about that and don't want people to treat him like a monster. so he try to cure himself from having big foot but at the same time still having power. FYI, he can run sooo fast. HAHA. Unluckily the chemical can't help him but enhanced the cell. So he change to a blue beast.

Zoë Kravitz as Angel Salvadore. She has a pair of housefly wings and acidic saliva.


 Caleb Landry Jones as Sean Cassidy. He can use ultrasonic by screaming! He use it to fly.


Lucas Till as Alex Summers. His specialty is he is handsome! Oops. I mean he can discharge energy as blasts.


Edi Gathegi as Armando Muñoz with the power of "reactive evolution". He wants to save his friend and killed by Shaw. Make me cry!


Jason Flemyng as Azazel, He is a teleporter, so can go anywhere he wants! btw, he looks so scary!!


Álex González as Janos Quested. He can create a strong wind or tornado with his hand.


I don't want to talk about other who don't have super power. :p I want to have all these super power! Who make me angry like yesterday that fellow i will let him or her to try some of my power! But i want to look normal >< I recommend u guys to watch this movie. because their power and outlook is really awesome! Cant really describe by words. You have to watched it yourself and you will know more about X-MEN!! :D



-STAY TUNED-

You Might Also Like

0 comments

Followers